Business Gets Social е локално продължение на приключилата през месец януари конференция в областта на корпоративните решения за работа в екип и комуникации -
Lotusphere.
Искате да научите защо компаниите, които са поели по пътя на корпоративния социален софтуер са успешни? Искате да се запознаете с предимствата на социалните инструменти и да разберете как можете значително да подобрите бизнес резултатите? Научете как...
Кой трябва да присъства?
Събитието Business Gets Social 2012, София е предназначено за:
- Управители и собственици на малки и средни фирми, както и средно и високо ниво мениджъри от големите организации в България;
- Lotus Software клиенти и партньори, както и клиенти на алтернативни платформи за съвместна работа;
- Всеки, който използва IBM Collaboration решенията
- Всеки, който иска да научи как бизнеса може да се трансформира в "social"
- ИТ директори, разработчици, системни инженери и архитекти;
- Анализатори, журналисти и блогъри;
Защо да участвате?
- За да научите как социалният софтуер променя начина на работа и с какво е полезен за бизнеса;
- Ще чуете за най-добрите практики в съвместната работа и социалния софтуер за бизнеса;
- От водещи IBM лектори ще разберете за последните новости по бизнес теми;
- Ще имате възможност да обмените идеи с лидери на мнение, технически експерти, колеги и партньори;
Организатор: |
Партньори: |
 |
|
С медийната подкрепа на:
|
LS 2011 - Uffe on Social Business
На LCTY2010 в Македония успяхме да привлечем забележителни IBM лектори - Uffe и Brandon. По това време Брандън беше Lotus Tiger Team expert, а Уфи шеф за нашия европесйски регион и шеф на тигрите.
На LCTY2011 в София тази година водещ ще бъде ... Уфи, който вече е шеф на Lotus за цяла европа. Мойте първи впечатления от Уфи са когато през Януари 2010 в Орландо му благодарих, че ни е осигурил Брандън за LCTY в Македония и че според мен той (Брандън) е забележителен презентатор, Уфи бе лаконичен - "така мислиш защото не си виждал мен да презентирам".
По късно през 2010 в Скопие имах възможността да ги наблюдавам и двамата и все пак си мисля, че Брандън е по-харизматичния презентатор, но никой не може да отрече, че Уфи е страшно умен мъж с много богат опит. От един блогър хванах една случайна реплика на Уфи в разговор, който беше цитиран. Изводите оставям на вас:
"Nobody did ROI on email. It's an essential tool. If you do ROI on social, you will come up equally empty-handed. Your employees will have a social network. The only question is whether you own it, or somebody else."