Business Gets Social е локално продължение на приключилата през месец януари конференция в областта на корпоративните решения за работа в екип и комуникации - Lotusphere.

Искате да научите защо компаниите, които са поели по пътя на корпоративния социален софтуер са успешни? Искате да се запознаете с предимствата на социалните инструменти и да разберете как можете значително да подобрите бизнес резултатите? Научете как...

Кой трябва да присъства?

Защо да участвате?


Организатор: Партньори:

С медийната подкрепа на:

           


LS2011 - Business Development Day

от Мирослав Долапчиев

Неделя, 8:00 – залата е по-пълна от всякога. Майк Родин коментира, че да видиш толкова хора в неделя сутрин е най-малкото впечатляващо и наистина показва каквo е нивото на заинтересованост от страна на участниците в конференцията.

Тази година темата е "Сошъл". И ако някой не го е схавал, IBM ще се постараят да го повторят толкова пъти, колкото е необходимо: "Социалният" софтуер е тук и ще остане тук за дълго време. Свидетели сме на революция, която ще промени живота ни и начина, по който се прави бизнес.

Новата версия на Lotus Connections ще излезе през втората половина на 2011 – толкова кратък цикъл за нова версия май друг IBM-ски продукт не е виждал. И това показва колко сериозно гледат IBM в това направление.

Какви са новините за бизнес партньорите?

  • Все повече продукти ще преминат към оторизирания модел. Т.е. за да ги продаваш, трябва да демонстрираш, че ги познаваш достатъчно добре.
  • Ще има Social Business Authorization, както и Cloud Authorization.
  • SVI бонуса ще се удвоява (повтарям, удвоява) ако става дума за сделка, която да преборва Microsoft или Oracle! Интересно, а защо не е и Google? Тук ми намирисва на някакво прегрупиране на силите и формиране на нови парньорства.


Най-интересното разбира се оставям за последно:

Анонсирана е нова програма, наречена "Мечешка прегръдка" (Partner-Bear-Hug). До колкото разбрах, ще бъде само за Social-Business партньорите и ще включва следните екстри:
  • IBM Executive като персонален ментор (нещо като Account Manager)
  • 15-20% по-висок маржин в зависимост от сделката
  • 40% повече пари за ко-маркетинг